Νέες κυκλοφορίες από τις Εκδόσεις Λιβάνη (9 Μαΐου 2017)

Written by on 11 Μαΐου 2017

Νέες κυκλοφορίες και ανατυπώσεις από τις Εκδόσεις Λιβάνη, από 9 Μαΐου 2017.

 

“L.A.V Θέραπι” | Κουνούνη-Πολυβίου Θάλεια

[photo]

ISBN: 978-960-14-3150-5

Αρ. σελίδων: 544

Αχ! Ζήτησαν από εμένα, τον αφηγητή του L.A.V Θέραπι, να πω δυο λογάκια για το στόρι, για να μπουν στο οπισθόφυλλο. Εγώ, λέει, που έζησα τους ήρωες από πρώτο χέρι! Ναι, καλά! Και με δυο λογάκια! Ήμαρτον, δηλαδή!

Μα είναι δυνατό; Πώς να συνοψίσεις μια δολοφονία (ή και δυο), σουρεαλιστικές έρευνες από εφτά αλλοπρόσαλλους «Πουαρό», έναν φίκο που αποκαλύπτει πικρές αλήθειες, προσωπικότητες πάσης φύσεως (ένας παπάς, ένας πρωθυπουργός, μια βαρεμένη διανοούμενη, τι να σας λέω…), μια εκκεντρική παραγωγή σε στούντιο της Καλιφόρνιας και, κυρίως, ένα σημαντικό μυστικό που κρύβεται σε κάποιο σπίτι στον Παλαμά; Πώς να συνοψίσω τις ατάκες των εφτά (ή των δεκαεφτά), που κάνουν τα ματάκια να δακρύζουν ΚΑΙ από τη συγκίνηση, ΚΑΙ από τα γέλια, παρακαλώ πολύ; Και, ενίοτε, ταυτόχρονα! «Δε γίνεται», τους είπα.

Άσε και το άλλο: Ο έρωτας που παίζει στις σελίδες του βιβλίου, αυτός κι αν δεν περιγράφεται. Στο ένα κεφάλαιο τάχα λυτρωτικός. Στο άλλο τάχα κεραυνοβόλος. Ανεκπλήρωτος εκεί, φλογερός εδώ, ψεύτικος λίγο πιο κάτω… Μιλάμε, τον δικό μου τον έρωτα ζάλισαν οι ήρωες μέχρι να καταλήξουν ποιος είναι ο ένας, ο αληθινός.

Γι’ αυτό, φίλοι μου, εν ολίγοις, θα σας πω το εξής: Το στόρι, απερίγραπτο. Οι ήρωες, άσ’ τα να πάνε. Τα πλάνα, οκ, συμπαθητικά, Αθήνα, Μπαρμπέιντος, Λος Άντζελες και τα ρέστα.

Όμως…

Υπάρχει ένας αφηγητής, η αφεντιά μου δηλαδή, που με την ξεχωριστή ευφυΐα του ?ταπεινά πάντα?, τα βάζει όλα σε μια σειρά και θα σας κάνει να περάσετε σούπερ! Το αναγνωστικό σας ταξίδι θα είναι, πέρα για πέρα, απολαυστικό!

Enjoy!

 

Βαβέλ  |  Γιαντάς Γιώργος

ISBN: 978-960-14-3147-5

Αρ. σελίδων: 539

Ο Λέανδρος Μίρκας εργάζεται ως ανώτερο στέλεχος στο υποκατάστημα της τράπεζας Athlon στην Αθήνα. Πέρα από την αγάπη του για την κλασική μουσική, τις τέχνες και τη λογοτεχνία, πέρα από το ακαδημαϊκό ύφος και το υψηλό κοινωνικό γόητρο, διαγράφεται σύντομα το προφίλ ενός άθλιου, ενός εγκληματία.

Μέσα από μια δική του φιλοσοφική θεώρηση, αγωνίζεται να πείσει πως η οικονομία είναι μια επιστήμη που απέχει από τους φραγμούς της ηθικής και βρίσκεται πέρα από τα όρια του Καλού ή του Κακού. Αυτό το ουδέτερο πεδίο θεωρεί πως είναι ο χώρος που κινείται και ο ίδιος, εκεί όπου ο σκοπός δικαιολογεί τα μέσα, εκεί όπου το χρήμα εξαγοράζει τα πάντα. Περίπου τα πάντα…

Τι είναι αυτό που κάνει έναν άνθρωπο τόσο αδίστακτο και ανικανοποίητο; Η ίδια η ζωή, απαντά εκείνος.

Ένα οικονομικό-ψυχολογικό μυθιστόρημα με επίκεντρο τη συμβολή του χρηματοπιστωτικού τομέα στην κρίση του 2008 από τη σκοπιά του ανθρώπινου παράγοντα και του πάθους της απληστίας.

«Όλα ζυγίζονται στο ζύγι του πλούτου και αργά ή γρήγορα προκύπτει η τιμή τους, όλα πωλούνται ή εξαγοράζονται, η υπόληψη, τα υλικά αγαθά, η χλιδή, η καλή υγεία, η περίθαλψη, η εξυπηρέτηση, οι όμορφες γυναίκες. Φανταστείτε κάτι αντίστοιχο με την απεικόνιση της τυφλής Δικαιοσύνης, αλλά με μια προκλητικά ντυμένη γυναίκα να κρατά τη ζυγαριά. Αυτή είναι η καθολική πόρνη, η προσωποποίηση του χρήματος, που κρατά στα χέρια τη μοίρα του καθενός. Άλλος την ποθεί, την ονειρεύεται, άλλος τη θωπεύει και άλλος κοιμάται μαζί της, κανείς πάντως δεν την κοιτά αδιάφορα, κανένας δεν μπορεί να μη φλερτάρει λιγάκι μαζί της».

Μικροφίλμ  |  Μυρμιγγίδης Πάνος

ISBN: 978-960-14-3148-2

Αρ. σελίδων: 56

25 ιστορίες. Ένας πρωταγωνιστής.
Ιστορίες μιας ανάσας. Πειραιάς, Θησείο,
παλιές αποθήκες, ταράτσες, μουσικές,
μπαλκόνια, το Κέντρο της Αθήνας,
στιγμές που έφυγαν
και αναμνήσεις που έρχονται.
Σημάδια ζωής που ξέρουν πάντα να αντέχουν.
Αυτό το φιλμ κρατάει πολύ λίγο.

Δέλτα: όπως Ελλάδα. Μια Ιστορία  |  Κεφαλάς Π. Αντώνης

ISBN: 978-960-14-3147-5

Αρ. σελίδων: 539

Η ΔΕΛΤΑ κατέχει μια ξεχωριστή θέση στην ιστορία της εκβιομηχάνισης της χώρας. Ιδρύθηκε όταν η ύπαιθρος δεν μπορούσε να διασφαλίσει τα προς το ζην, οπότε οι πιο ξύπνιοι, δραστήριοι και φιλόδοξοι εγκα­τέλειπαν τα χωριά και αναζητούσαν μια καλύτερη τύχη στις πόλεις. Αναπτύχθηκε όταν ξεκινούσε, για να επιταχυνθεί στη συνέχεια, η αποβιομηχάνιση της χώρας. Επέζησε της λαίλαπας του άκρατου κρατισμού και του ασύνετου λαϊκισμού που εγκαθιδρύθηκε με τη μεταπολίτευση. Δεν διανοήθηκε ποτέ καμία κυβέρνηση να την κρατικοποιήσει. Το τραπεζικό σύστημα παρακαλούσε να τη δανείσει. Δεν υπέκυψε στις Σειρήνες της χρηματιστηριακής φούσκας. Και πουλήθηκε ως μια εταιρεία-διαμάντι – σε σημείο που ο νέος πλειοψηφικός μέτοχος θεώρησε περιττό να διενεργήσει τον παραδοσιακό και, κατά κανόνα, αναγκαίο οικονομικό και νομικό έλεγχο…

Σε προσωπικό επίπεδο, ο πατερναλισμός του Αριστείδη εμπεριείχε έως έναν βαθμό μια αδυναμία ανοχής, έναν μανιχαϊστικό διαχωρισμό σε μαύρο και άσπρο. Η ουσιαστική διαφορά ανάμεσα στον πατέρα Αριστείδη και στον γιο Δημήτρη βρίσκεται στην προσέγγιση που υιοθετεί ο καθένας ως προς την εταιρεία. Ο πατέρας είναι απόλυτα αφοσιωμένος στην επιχείρηση. Την έχει χτίσει με το αίμα του. Το όραμά του τελειώνει σε μια μεγάλη ΔΕΛΤΑ, κυρίαρχη στο γάλα, στο παγωτό και στο γιαούρτι. Ο γιος προσεγγίζει τη δουλειά με ένα ανορθόδοξο μείγμα πάθους και αποστασιοποίησης. Στην εταιρεία δίνει τον καλύτερο εαυτό του. Είναι οραματιστής και ο ίδιος. Αλλά το όραμά του είναι να μετατρέψει τη ΔΕΛΤΑ σε μια εταιρεία ετερογενών δραστηριοτήτων, σ’ ένα conglomerate του ευρύτερου χώρου των τροφίμων. Είναι αμφίβολο αν ο πατέρας θα σκεφτόταν ποτέ να πουλήσει τη ΔΕΛΤΑ.

O Δημήτρης Δασκαλόπουλος, όμως, εντάσσει την προοπτική αυτή στα σχέδιά του σχεδόν από τη στιγμή που η εταιρεία εισέρχεται στο Χρηματιστήριο.

Με πρόσβαση σε εταιρικά και προσωπικά αρχεία και συνεντεύξεις με όλους τους πρωταγωνιστές, που ξεπερνούν τις 170 ώρες, ο Αντώνης Π. Κεφαλάς περιγράφει και αναλύει τις επιτυχίες και τις αποτυχίες της εταιρείας που από μαγαζάκι των 10 αυτοκινήτων διανομής και των 20 εργαζομένων μέσα σε ένα τέταρτο του αιώνα απέκτησε παρουσία σε 30 χώρες, με 600.000 σημεία πώλησης, 12.000 εργαζόμενους και τζίρο σχεδόν 1 δισ. ευρώ.

Η ανελέητη μάχη με τις πολυεθνικές κόντρα στο εβαπορέ και για την κυριαρχία στο παγωτό, ο σκληρός ελληνικός ανταγωνισμός στο φρέσκο γάλα και στο γιαούρτι, οι καινοτομίες στους χυμούς, η καθοριστική συνεισφορά στην ανάπτυξη της ελληνικής κτηνοτροφίας, η διαρκής εισαγωγή τεχνολογιών για τη διασφάλιση της ποιότητας και της υγείας, την αύξηση της παραγωγικότητας και τη μείωση του κόστους, οι πρωτοπορίες στις εξαγορές και συγχωνεύσεις, οι συμμαχίες με διεθνείς παίκτες, η εμμονή στις επενδύσεις και το πρωτο­ποριακό μάρκετινγκ, αλλά και οι ήττες όπως στο τυρί και οι χαμένες ευκαιρίες όπως στο νερό είναι μερικά από τα βασικά θέματα που διαπραγματεύεται το βιβλίο ΔΕΛΤΑ – Όπως Ελλάδα.

Ταξίδια με τη μαμά  |  Ανδρουτσοπούλου Αθηνά

ISBN: 978-960-14-3146-8

Αρ. σελίδων: 96

Με ένα σηµειωµατάριο στο χέρι, µαµά και κόρη ταξιδεύουν µε τη φαντασία τους στα σπίτια έξι διάσηµων προσωπικοτήτων, του Κάρολου ?αρβίνου, του Λεονάρντο Ντα Βίντσι, του Ζίγκµουντ Φρόιντ, της Μαρί Κιουρί, της Βιρτζίνια Γουλφ και του Βίνσεντ Βαν Γκογκ.

Και οι έξι ακολούθησαν το όνειρό τους!

Πώς τα κατάφεραν;

Η συγγραφέας, ψυχολόγος αλλά και µαµά Αθηνά Ανδρουτσοπούλου θίγει µε διακριτικότητα και χιούµορ οικογενειακά, σχολικά και κοινωνικά ζητήµατα, µεταφέροντας µε τρόπο προσιτό σε παιδιά της προεφηβείας και πρώιµης εφηβείας, αλλά και στους γονείς τους, έννοιες όπως +η διαφορετικότητα, η ισοτιµία, ο σεβασµός στον συνάνθρωπο, και ακόµα γνώσεις για τη διατήρηση της ψυχικής ανθεκτικότητας και υγείας.

– Είχε και ο Βίνσεντ σηµειωµατάριο;
– Και βέβαια είχε, λέει η µαµά. Και µάλιστα δηµοσιεύτηκε πρόσφατα. Εκεί ζωγράφιζε προσχέδια των έργων του και κρατούσε σηµειώσεις, κυρίως για πράγµατα που ήθελε να γράψει στον αδελφό του. Έγραφε γράµµατα στον Τέο πολύ συχνά κι έτσι γνωρίζουµε πολλές από τις σκέψεις του.
– Τις στενόχωρες σκέψεις του… φαντάζοµαι εγώ.
– Δεν ήταν όλες στενόχωρες, λέει η µαµά. Ο Βίνσεντ, όπως όλοι µας, είχε τουλάχιστον δυο φωνές µέσα του, µια απαισιόδοξη και µια πιο αισιόδοξη. Όταν η µια του έλεγε πως δε θα τα καταφέρει, η άλλη φωνή µέσα του του έλεγε να µην εγκαταλείψει την προσπάθεια.
Κι εγώ µιλάω συχνά µε τον εαυτό µου. Χαίροµαι που σε κάτι έµοιαζα µε τον Βίνσεντ.

Χωρίς κραγιόν  |  Πετροπούλου Μαρίνα

ISBN: 978-960-14-1763-9

Αρ. σελίδων: 439

Η Ειρήνη ήθελε να γίνει όμορφη για ν’ αποκτήσει δικαίωμα στον έρωτα, και τα κατάφερε. Κυνήγησε το όνειρο ενός άντρα και δοκιμάστηκε σκληρά μέχρι να γίνει η ελπίδα της πραγματικότητα κι ο έρωτάς της ταξίδι ευτυχίας στο χώρο του φαινομενικού. Όταν ήρθαν οι δυσκολίες όμως, όταν τα άγχη και οι αλήθειες την έπνιξαν, η ωραία εμφάνισή της δε στάθηκε ικανή να σταματήσει την απόρριψη, τη μοναξιά και την αληθινή ασχήμια της ζωής. Πόση αξία έχουν άραγε οι άνθρωποι, τα συναισθήματα και οι καταστάσεις, όταν φορούν κραγιόν για να υπάρξουν;

«Κοίταξε στον καθρέφτη. Η Ειρήνη είχε ανάγκη να πει ένα αντίο στη Δάφνη, την όμορφη Δάφνη, που είχε καταφέρει να ξεγελάσει για λίγο την κακή της μοίρα. Μέσα απ’ αυτήν είχε καταφέρει να κερδίσει θαυμασμό, αναγνώριση, έρωτα κι έναν άντρα που χρόνια ονειρευόταν. Δεν κατάφερε όμως να νικήσει την αληθινή ασχήμια της τύχης αυτής, που την είχε σφραγίσει αρνητικά απ’ την ώρα που γεννήθηκε».

Το κύμα του έρωτα  |  Αλεξάνδρου Μαρίνα&Αλεξάνδρου Γιάννης & Μαρίνα

ISBN: 978-960-14-2213-8

Αρ. σελίδων: 365

Εκείνος έχει καταξιωθεί σαν διακεκριμένος καθηγητής σε αμερικανικό πανεπιστήμιο. Εκείνη παντρεύτηκε, χώρισε, πόνεσε. Οι ρόλοι έχουν αντιστραφεί. Ο Διονύσης επιστρέφει στην Ελλάδα, σαν σύμβουλος ξένης κινηματογραφικής υπερπαραγωγής. Η συνάντησή τους είναι γεμάτη πάθος, αντιθέσεις και συγκινήσεις. Βρίσκονται παγιδευμένοι σε αγεφύρωτες διαφορές. Τι μυστικό κρύβεται πίσω από την κόρη της Άρτεμης; Από ποιον αντιμετωπίζουν θανάσιμες απειλές; Ο παντοδύναμος έρωτας, όμως, κυριαρχεί.
Στη Ζάκυνθο του 1800, ο πρόγονος της Άρτεμης κόντε Μαρτινέγκος και η Μπιάνκα, γκουβερνάντα των παιδιών του, έζησαν έναν παθιασμένο και καταλυτικό έρωτα. Τότε τα Επτάνησα ήταν κάτω από την αγγλική επικυριαρχία. Η Ζάκυνθος με τους ευγενείς, τους ποπολάρους, τα αρχοντικά σπίτια, τις καντάδες και τα φτωχικά καντούνια είναι ο φυσικός περίγυρος της Μπιάνκα και του Αντρέα Μαρτινέγκου. Αλλά και η λαμπερή Βενετία, η ελληνική επανάσταση και το Παρίσι με τα σαλόνια όπου συχνάζουν συγγραφείς και συνθέτες είναι μέρος της ζωής τους. Διανύουν την τροχιά τους μαζί σε χαρές, λύπες και περιπέτειες, εκείνα τα ιστορικά χρόνια, και δίνουν πνοή στους σημερινούς εραστές.

– Θα σε εμποδίσω! του φώναξε άγρια η Άρτεμη.
– Και πώς θα το καταφέρεις αυτό, αγάπη μου;
Η φωνή του ήταν απαλή σαν χάδι, ενώ η ­αναστάτωσή της τον συγκλόνιζε. Ο πόθος γυάλιζε στα μάτια της!
– Τι θα κάνεις; της είπε, ενώ τη φιλούσε παράφορα. Θα με σκοτώσεις; Θα με χτίσεις στα θεμέλια του σπιτιού, όπως έκαναν οι Βενετσιάνοι πρόγονοί σου;

– Γιατί θέλεις να φύγεις μακριά μου, Μπιάνκα; Είχε βυθίσει το πρόσωπό του στα μαλλιά της. Αυτά ξέφυγαν από την κορδέλα που τα είχε δεμένα κι έπεφταν πλούσια στους ώμους της. Τώρα η νύχτα τούς ανήκε…

Το μεγάλο τρικάταρτο από τη Βενετιά, με το μαύρο σκαρί και τα κάτασπρα πανιά, μπήκε στο λιμάνι με τη δύση του ήλιου. Είχε σκαλιστή γοργόνα στην πλώρη κι έγραφε «Σάντο Σπίριτο».

– Πού είμαι; ψέλλισε εκείνη αδύναμα.
– Στην παραλία μπρος από τα κτήματά μου. Σας έβγαλε το κύμα αναίσθητη. Προφανώς ταξιδεύατε με το καράβι που ναυάγησε…

Βρισκόταν στη Νέα Υόρκη και δεν το πίστευε… Σαν σε όνειρο, κατέβηκε από τη λιμουζίνα, μέσα στα χειροκροτήματα του κόσμου, και πάτησε το πόδι της στο κόκκινο χαλί…

Ανατυπώθηκαν και μπορείτε να τα διαλέξετε:

Το στοίχημα  |  Νέβιλ Κάθριν

ISBN: 960-14-1291-3

Αρ. σελίδων: 470

ένα συγκλονιστικό θρίλερ
που κόβει την ανάσα
από τη συγγραφέα του OXTΩ

Όταν το αφεντικό της απορρίπτει την τελευταία της πρόταση, η Bέριτι Mπανκς, υψηλόβαθμο στέλεχος της Tράπεζας του Kόσμου, καταστρώνει την έσχατη επιχειρηματική εκδίκηση: να παραβιάσει τα μηχανογραφημένα συστήματα ασφαλείας και να κρύψει μερικά χρήματα κάπου όπου δε θα μπορεί κανείς να τα εντοπίσει, για να καταδείξει στην ανώτατη διοίκηση πόσο εύκολη είναι ουσιαστικά η υπεξαίρεση μεγάλων κεφαλαίων.
Aλλά τότε ο άσος στα οικονομικά δόκτωρ Zόλταν Tορ, πρώην μέντορας της Bέριτι, ανεβάζει ακόμα ψηλότερα τον πήχη. Tης προτείνει να κλέψουν από ένα δισεκατομμύριο δολάρια, να τα επενδύσουν με στόχο να κερδίσουν τριάντα εκατομμύρια μέσα σε λίγους μήνες και να ξαναβάλουν το αρχικό ποσό στη θέση του πριν αντιληφθεί κανείς ότι λείπει. Kαι για να γίνει πιο ενδιαφέρουσα η πρόκληση, προσθέτουν το στοιχείο του μεταξύ τους ανταγωνισμού – με το δόκτορα Tορ να παραχωρεί ένα πλεονέκτημα στη χαρισματική μαθητευόμενή του: εκείνη μπορεί να διαπράξει τη ληστεία μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή, ενώ αυτός όχι…

Έρωτας και χρήμα· Σαν Φρανσίσκο, Nέα Yόρκη, αιγαιοπελαγίτικα νησιά· μηχανορραφίες, μυστικές συμφωνίες και υπεξαιρέσεις από διεφθαρμένους τραπεζίτες και χρηματομεσίτες.
H Kάθριν Nέβιλ, χάρη στην άρτια γνώση της λειτουργίας του διεθνούς τραπεζικού συστήματος, υφαίνει άψογα την πλοκή και εισάγει τον αναγνώστη στις ίντριγκες και στα πισώπλατα μαχαιρώματα που αποτελούν σύνηθες φαινόμενο στους κόλπους κολοσσιαίων εταιρειών.
Προσδίδοντας ευρηματικές ανατροπές στην εξέλιξη της δράσης, κατορθώνει να κλιμακώσει σε εξαιρετικό βαθμό την ένταση και δημιουργεί ένα νευρώδες, συναρπαστικό θρίλερ, που αναμφίβολα κρατά σε εγρήγορση τον αναγνώστη μέχρι την τελευταία σελίδα του.

Πως χάθηκε η Δύση  |  Μόγιο Νταμπίσα

ISBN: 978-960-14-2414-9

Αρ. σελίδων: 366

Το Πώς Χάθηκε η Δύση αποτελεί ένα δυναμικό κάλεσμα αφύπνισης προς μια εφησυχασμένη ελίτ. Η Νταμπίσα Μόγιο περιγράφει το πώς, στην πορεία των πενήντα τελευταίων ετών, οι πλέον προηγμένες και ευνοημένες χώρες του πλανήτη κατασπατάλησαν τα στοιχεία εκείνα που τους πρόσφεραν αυτή την κυρίαρχη θέση, μέσα από μια συστηματική επιμονή σε θεμελιωδώς λανθασμένες οικονομικές πολιτικές. Αυτές οι αποφάσεις είναι εκείνες που, στην πορεία, οδήγησαν σε μία οικονομική και γεωπολιτική παρακμή, η οποία πλέον δείχνει έτοιμη να γείρει αμετάκλητα τις ισορροπίες υπέρ της Κίνας και των άλλων αναδυόμενων οικονομιών. Για τη Δύση, το μέλλον φαντάζει ζοφερό. Εντούτοις, η Μόγιο περιγράφει τις δύσκολες επιλογές που καλούνται να λάβουν οι πολιτικοί ηγέτες, προκειμένου να ανακόψουν το παλιρροϊκό κύμα που κινείται εναντίον των χωρών τους. Σφυρηλατώντας στενότερους δεσμούς με τις αναδυόμενες οικονομίες, επανεξετάζοντας το ενδεχόμενο επιβολής εμπορικών περιορισμών, αναμορφώνοντας εκ βάθρων τα φορολογικά τους συστήματα και, ειδικότερα, εστιάζοντας στα τρία απαραίτητα στοιχεία της ανάπτυξης (κεφάλαιο, εργασία και τεχνολογία), οι χώρες της Δύσης ίσως να έχουν ακόμη περιθώρια να επιστρέψουν στην κούρσα. Το πλέον καίριο ζήτημα, όμως, είναι ότι οι δυτικές κυβερνήσεις οφείλουν πρώτα να συνειδητοποιήσουν πόσο πραγματικά κρίσιμη είναι η κατάσταση. Το βιβλίο αυτό ενδεχομένως να τις βοηθήσει.

Ποιοι είμαστε;  |  Χάντινγκτον Σάμιουελ Π.

ISBN: 960-14-1015-5

Αρ. σελίδων: 558

O γνωστός καθηγητής του Χάρβαρντ Σάμιουελ Χάντινγκτον, στο γόνιμο έργο του The Clash of Civilizations and the Remaking of World Order (Η Σύγκρουση των Πολιτισμών και η Επαναδιαμόρφωση της Παγκόσμιας Τάξης), υποστήριξε προκλητικά αλλά και διορατικά ότι με το τέλος του Ψυχρού Πολέμου οι «πολιτισμοί» θα αντικαθιστούσαν τις ιδεολογίες ως το νέο ρήγμα στη διεθνή πολιτική. Η οξυδερκής ανάλυσή του επαληθεύτηκε καθιστώντας το έργο του ένα από τα σημαντικότερα της μεταψυχροπολεμικής περιόδου.
Τώρα, με το νέο του βιβλίο Ποιοι Eίμαστε; ο Χάντινγκτον στρέφει την προσοχή του από τις διεθνείς υποθέσεις στα εσωτερικά πολιτισμικά ρήγματα, καθώς εξετάζει τον αντίκτυπο των άλλων πολιτισμών και των αξιών τους στις ΗΠΑ.
Το βιβλίο Ποιοι Είμαστε; αναδεικνύει την ανάγκη να επιβεβαιωθούν οι βασικές αξίες που συντελούν ώστε να είναι οι πολίτες των ΗΠΑ Αμερικανοί. Αυτό που διακυβεύεται δεν είναι τίποτα λιγότερο από την εθνική τους ταυτότητα.

Για άλλη μια φορά ο Σάμιουελ Χάντινγκτον έγραψε ένα σημαντικό έργο που σίγουρα θα προκαλέσει ζωηρές αντιπαραθέσεις και θα διαμορφώσει τη συζήτηση για το ποιοι είναι οι Αμερικανοί. Ένα βιβλίο που μεταφράστηκε σε πολλές χώρες του πλανήτη, ενώ γνώρισε μεγάλη επιτυχία στην Ευρώπη, συμβάλλοντας ουσιαστικά στον προβληματισμό για το ποια είναι η Αμερική σήμερα.


Current track

Title

Artist